AK

Look how far we've made it.
The pain I can't escape it.

© AK
Powered by LOFTER

【不專業渣翻譯】ONE OK ROCK-Skyfall


Look at all of this shame

看看這一切多麼可恥

Not gonna make it alright

不必去嘗試讓它變好

Just a little insane

就瘋狂一點也無妨



Embrace the rage

擁抱內心的狂熱

We’re gonna make it our fight

我們將要打一場屬於我們的戰爭

Watch it go in flames

目送這一切消失於熊熊大火中


And I’m thinking of the promises we made

而我正回想著我們曾一同許下的承諾


Look at the sky fall fall

看看正在墜落的天空

Look at the sky fall fall

看看正在崩塌的天空

(Look at the sky fall)

(看那天空正逐漸下墜)

行き着くとこまで行き着いたら

不論走到哪裡

Nothing left for me to find

都沒有任何事物值得我去尋找

All gone gone gone

全部消失,不復存在

The sky fall

天空正在墜落


You know I never say die

你知道我從不說喪氣話

I’m gonna bring you down

我將會擊潰你

See past the lies

看看那些過去的謊言


You’re gonna lose this time

你的期限將至

Fucking end your pain

替你終結這他媽的痛苦

I’m gonna kill the lights

我會抹殺所有希望


And I’m thinking of the promises we made

而我正回想著我們曾一同許下的承諾


Look at the sky fall fall

看看正在墜落的天空

Look at the sky fall fall

看看正在崩塌的天空

(Look at the sky fall)

(看那天空正逐漸下墜)

行き着くとこまで行き着いたら

不論走到哪裡

Nothing left for me to find

都沒有任何事物值得我去尋找

All gone gone gone

全部消失,不復存在


This is your last time

這是你最後的機會

Knock you out

把你徹底擊倒

I know you’ve done the crime

我知道你過去所犯下的罪

You are my enemy

你是我的宿敵

The last nail in the coffin

最後致命的一擊

Like a cold calling

就像意外訪問一樣

You know why the sky started falling

你很清楚為何天空開始逐漸瓦解

Ooh lala I know what’s my role

我明白我的任務是什麼

Oh are you ready to sell your soul?

你準備好要出賣你的靈魂了?


And I’m thinking of the promises we made

而我正回想著我們曾一同許下的承諾


Look at the sky fall fall

看看正在墜落的天空

Look at the sky fall fall

看看正在崩塌的天空

(Look at the sky fall)

(看那天空正逐漸下墜)

行き着くとこまで行き着いたら

不論走到哪裡

Nothing left for me to find

都沒有任何事物值得我去尋找

All gone gone gone

全部消失,不復存在

The sky fall

天空正在墜落


---
真的太喜歡Skyfall這首歌了

评论
热度 ( 5 )
TOP